کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ویژگی احتمالی اندروید 12 مشخص شد

امکان اشتراک گذاری پسورد وای فای با دستگاه های نزدیک

گوگل اندروید اندروید 11 اندروید 12 سیستم عامل

به گزارش سافت گذر، هنوز زمان زیادی تا عرضه اندروید 12 باقی مانده اما هر از چند گاهی خبرهایی در مورد امکانات احتمالی این سیستم عامل به دستمان می رسد. یکی از این اخبار، قابلیت اشتراک گذاری پسورد وای فای با دستگاه های نزدیک است تا یکی از بزرگترین مشکلات حال حاضر دنیا را حل کند.

در حال حاضر، کاربران اندروید 10 یا جدیدتر می توانند پسورد وای فای را با استفاده از یک کد QR اشتراک گذاری کنند. با اندروید 12 اما، نیازی به انجام این کار نیست زیرا ویژگی اشتراک گذاری پسورد وای فای در Nearby Share وجود خواهد داشت تا بتوانید آن را با کسانی که به آنها اعتماد دارید، به اشتراک بگذارید.

با این وجود، احتمالاً برای بهره مندی از این ویژگی می بایست هر دو دستگاه اندروید 12 داشته باشند هرچند نحوه کارایی دقیق این قابلیت هنوز مشخص نشده است. امیدواریم با عرضه نسخه های مخصوص توسعه دهندگان اندروید 12، از این ویژگی اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

ویژگی تقسیم صفحه نمایش به سبکی جدید در اندروید 12

گوگل اندروید اندروید 11 اندروید 12 سیستم عامل

شایعه شده که گوگل دارد روی ویژگی تقسیم صفحه نمایش به سبکی جدید کار می کند. مدتی است که این شرکت دست به قابلیت گفته شده نزده بنابراین نحوه استفاده از آن امروزه به یک چالش بزرگ برای کاربران سیستم عامل اندروید تبدیل شده است.

آن طور که از خبرهای جدید برداشت می شود، گوگل می خواهد قابلیت تقسیم صفحه نمایش در اندروید 12 را تغییر دهد. همراه با این ویژگی چیزی به نام App Pair وجود خواهد داشت که به افراد اجازه خواهد داد دو اپلیکیشن را در قالب یک گروه روی نمایشگر قرار دهند. این یعنی وقتی شخصی برنامه اخیراً اجرا شده ای را می بیند، قابلیت App Pair را در قالب یک گروه مشاهده خواهد کرد تا راحت تر میان دو نرم افزار سوئیچ شود.

اسلایدر میان دو نرم افزار هم کارآمدتر خواهد شد تا افراد بتوانند محل قرارگیری هر کدام از برنامه ها را با دو بار ضربه زدن جابه جا کنند. روی کاغذ، این قابلیت نسبت به آن چیزی که در اندروید 11 وجود دارد کارایی بیشتری خواهد داشت. حتی احتمال می رود که باعث بهبود ویژگی چندبرنامگی در دستگاه های تاشو و تبلت ها نیز بشود.

این احتمال وجود دارد که گوگل دیگر ویژگی های مربوط به چندبرنامگی را همزمان با اندروید 12 منتشر کند زیرا همان طور که گفتیم چند سالی می شود در آن تغییراتی به وجود نیامده است. با توجه به اینکه اولین نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید 11 در ماه فوریه منتشر شد، شاید همین اتفاق برای اندروید 12 هم رخ دهد.

 

 
منابع: gsmarena.com و neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48405 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/02 تعداد مشاهده: 2219
سافت گذر
نظرات بینندگان

Rekah Dragon 1399/11/04 16:02
خیلی باحاله